Τα 10 βήματα για ένα Επιτυχημένο Ταξίδι Κινήτρων




  • Καθορίστε τους στόχους . Τι θα θέλατε να επιτύχετε με αυτή την κίνηση; Οι στόχοι αυτοί μπορεί να κυμαίνονται από την αύξηση των εσόδων από τις πωλήσεις, την αύξηση της παραγωγικότητας και το ηθικό των στελεχών της επιχείρησης , ή απλά να επιβραβεύουν τους υπαλλήλους, ή τους συναδέλφους σας για τη συνεχιζόμενη σκληρή δουλειά τους.

  • Ανεξάρτητα από το στόχο του ταξιδιού, είναι σημαντικό να προσφέρετε ένα συγκεκριμένο κίνητρο , όπως μια ποσόστωση πωλήσεων που πρέπει να τηρηθεί, ένα συγκεκριμένο ποσό εσόδων που πρέπει να επιτευχθεί.

  • Βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε ένα σαφές σύστημα για να παρακολουθείτε το επίπεδο απόδοσης των υπαλλήλων σας.

  • Αποφασίστε ποιοι θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα ταξιδιωτικών κινήτρων. Θα μπορούσαν να είναι άτομα από το τμήμα πωλήσεων, γενικοί υπάλληλοι, η ομάδα διαχείρισης, ή ακόμα και πελάτες.

  • Μάθετε ποιες είναι οι προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντα των συμμετεχόντων, προκειμένου να δημιουργήσετε ένα ταξίδι προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους.

  • Προσδιορίστε επακριβώς τον προϋπολογισμό σας.

  • Μελετήστε την τρέχουσα φορολογική πολιτική . Συχνά, υπό συγκεκριμένες συνθήκες, τα ταξίδια μπορούν να φορολογηθούν, οπότε είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ορισμένα φορολογικά έντυπα που μπορεί να απαιτηθούν.

  • Σκεφθείτε τα ενδεχόμενα εμπόδια που επηρεάζουν την επιτυχία του προγράμματος. Αυτό θα μπορούσε να είναι οι συνθήκες της αγοράς, το σημερινό ηθικό του χώρου εργασίας ή η δομική οργάνωση της εταιρίας.

  • Προσδιορίστε εάν το πρόγραμμα θα προγραμματιστεί και θα διαχειριστεί εσωτερικά ή θα ανατεθεί σε μια εταιρεία που ειδικεύεται σε ταξίδια κινήτρων.

  • Πριν επιλέξετε την εταιρία που θα συνεργαστείτε για το εταιρικό σας ταξίδι, βεβαιωθείτε ότι η εταιρεία μπορεί να ικανοποιήσει τις ανάγκες σας, ότι έχει 24ωρη κάλυψη και ότι έχει την υποδομή να εκπληρώσει επακριβώς τα συμφωνημένα και εντός του προϋπολογισμού σας.Επίσης, να είστε πλήρως ενήμεροι για όλες τις πολιτικές ακύρωσης.

Στο τέλος του προγράμματος σας, αξιολογήστε τόσο εκείνους που έμειναν ικανοποιημένοι όσο και αυτούς που δεν έμειναν για να διαπιστώσετε εάν το πρόγραμμα ήταν αποτελεσματικό για την επίτευξη των καθορισμένων στόχων σας.


#incentives #businesstravel #norstartourism

Ask-NorstarTourism.png
Norstar Tourism has 24hours Customer Service
Join Our Mailing List. Never miss an Update
  • LinkedIn Social Icon
  • Instagram
  • Twitter Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Facebook Social Icon

© 2019 by Norstar Tourism. 

Norstar Tourism is a member of the international trade association IATA and has been awarded by the European Foundation for Quality Management (EFQM) with the “EFQM Committed to Excellence” certificate